- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Predmet javnega naročila je izvedba investicije izgradnje novega nizko-energetskega objekta otroškega vrtca s pripadajočo zunanjo ureditvijo, kar vključuje:
|
Objekt bo nizkoenergijski in bo ustrezal standardom nizkoenergijske gradnje. Izgradnja novih prostorov otroškega vrtca in rekonstrukcija dela OŠ Spodnja Idrija bo poleg neposrednih koristi otrok in njihovih staršev, posredno prinesla tudi druge koristi prebivalcem Spodnje Idrije in celotne občine Idrija (nižji stroški vzdrževanja, manjša onesnaženost okolja, več vpisnih mest, kakovostnejši varstveno-vzgojni proces, itd). Upravičenost investicije je torej utemeljena že v samih ciljih investicijskega projekta in pomeni za občino Idrija projekt dolgoročnega strateškega značaja.
Na podlagi Zakona o javnem naročanju (ZJN-3, Uradni list RS, št. 91/2015 in 14/18), OBČINA IDRIJA, Mestni trg 1, 5280 Idrija (v nadaljevanju: naročnik), vabi zainteresirane ponudnike, da predložijo svojo pisno ponudbo v skladu s to razpisno dokumentacijo in sodelujejo v postopku oddaje javnega naročila.
Predmet javnega naročila je: Otroški vrtec Spodnja Idrija.
Delitev naročila na sklope: naročilo se oddaja po sklopih, sklopov je 3.
Skrbno preverite, da ste prejeli celotno razpisno dokumentacijo in da ste na ta način seznanjeni z vsemi zahtevami naročnika.
Naročnik je predvidel, da se bo javno naročilo izvedlo skladno z načrtovanim terminskim načrtom:
Stadij postopka |
Datumi |
Rok za postavitev vprašanj |
do 17.10.2018 do 09:00 |
Rok za predložitev ponudb |
do 30.10.2018 do 09:00 |
Odpiranje ponudb |
30.10.2018 ob 09:05 |
Naročnik vezano na zastavljeno vprašanje pojasnjuje, da je pomislek zastavljavca vprašanja upravičen. Datoteka 4_rekonstrukcija in prizidava Osnovna šola Spodnja Idrija_POPIS OPREME _27092018_BC je bila na spletni strani naročnika https://www.idrija.si/razpis/155121 napačno uvrščena v okviru sklopa 1. Popis sodi namreč v obseg javnega naročila za sklop 2: Pohištvena oprema. Naročnik bo na spletni strani naročnika obravnavani popis premaknil v ustrezen sklop, to je sklop 2. Pohištvena oprema.
Naročnik naproša vse potencialne ponudnike, da pri pripravi ponudbe v polnosti upoštevajo predmetno dodatno pojasnili in
popravek.
Obvestilo, 25.10.2018
Naročnik vezano na javno naročilo pojasnjuje, da je v objavo na Portal javnih naročil in V dopolnilo k Uradnemu listu Evropske unije posredoval popravek v okviru katerega se podaljšuje rok za oddajo ponudb, rok javnega odpiranja ponudb in minimalno zahtevan datum veljavnosti ponudbe.
Naročnik podaljšuje rok za oddajo ponudb do 9. 11. 2018 do 09:00 ure. Javno odpiranje ponudb bo tako potekalo dne 9. 11. 2018 ob 09:05. V zvezi z navedenima datuma je popravljena tudi objava na portalu e-JN.
Ker mora biti popravek lektoriran še s strani EU, kar lahko zavzame nekaj časa, naročnik obvestilo glede podaljšanja objavlja še v okviru predmetnega dodatnega pojasnila in poziva vse potencialne ponudnike, da pri pripravi ponudbe v polnosti upoštevajo predmetno pojasnilo oziroma spremembo razpisne dokumentacije in seveda nadalje tudi popravek, ki bo objavljen na Portalu javnih naročil.