- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Predmet javnega naročila je uvedba sistema za izposojo električnih koles v Občini Idrija.
V okviru predmetnega naročila je predvidena:
|
Predmet javnega naročila so tudi dobave, izvedba storitev in ostale aktivnosti in dela skladno z navedenim v razpisni dokumentaciji za oddajo javnega naročila.
Naročnik bo z izbranim izvajalcem sklenil pogodbo po izpolnitvi odložnega pogoja sprejetja Občinskega proračuna za leto 2019/2020. V kolikor za izvedbo naročila ne bi bila zagotovljena sredstva v sprejetem proračunu, si naročnik pridržuje pravico, da z izbranim ponudnikom pogodbe ne sklene. Ponudniki z oddajo ponudbe v polnosti izjavljajo, da so v celoti seznanjeni z obravnavanim odložnim pogojem in da od naročnika ne bodo uveljavljali kakršnekoli odškodnine, v kolikor v sprejetem proračunu ne bi bila zagotovljena sredstva za izvedbo naročila in naročnik ne bo sklenil pogodbe z izbranim ponudnikom.
Na podlagi Zakona o javnem naročanju (ZJN-3, Uradni list RS, št. 91/2015 in 14/18), OBČINA IDRIJA, Mestni trg 1, 5280 Idrija (v nadaljevanju: naročnik), vabi zainteresirane ponudnike, da predložijo svojo pisno ponudbo v skladu s to razpisno dokumentacijo in sodelujejo v postopku oddaje javnega naročila.
Predmet javnega naročila je: Uvedba sistema za izposojo električnih koles v mestu Idrija.
Delitev naročila na sklope: naročilo se oddaja celovito.
Skrbno preverite, da ste prejeli celotno razpisno dokumentacijo in da ste na ta način seznanjeni z vsemi zahtevami naročnika.
Naročnik je predvidel, da se bo javno naročilo izvedlo skladno z načrtovanim terminskim načrtom:
Stadij postopka |
Datumi |
Rok za postavitev vprašanj |
do 28.01.2019 do 09:00 |
Rok za predložitev ponudb |
do 05.02.2019 do 09:00 |
Odpiranje ponudb |
05.02.2019 ob 09:05 |
Kontaktna oseba: Nataša Kumar
E-poštni naslov: natasa.kumar@idrija.si
Telefonska št: 05 373 45 10
Kontaktna oseba je navedena zgolj za primere tehničnih težav v zvezi s pridobivanjem razpisne dokumentacije ali uporabo razpisne dokumentacije (npr. težave pri odpiranju dokumentov). Vsa pojasnila v zvezi z vsebino razpisne dokumentacije lahko ponudniki zahtevajo zgolj preko portala javnih naročil. Prav tako so za vsebino razpisne dokumentacije relevantna zgolj pojasnila, ki jih potencialnim ponudnikom posreduje naročnik preko portala javnih naročil. Vsa ostala pojasnila, ki niso posredovana na zgoraj predviden način so zgolj informativne narave in niso pravno zavezujoča.