- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Občinski svet Občine Idrija je na svoji 6. redni seji dne 9. 5. 2019 sprejel sklep, da se na podlagi 72. člena Zakona o javnih financah (v nadaljevanju: ZJF) opravi pregled poslovanja Komunale d.o.o. Idrija, s katerim se ugotovi razloge za slab poslovni rezultat v letu 2018 (izguba je znašala 280.731 EUR) ter finančno stanje družbe na dan 30.4.2019. To povabilo se izdaja tudi na podlagi določb 71. člena ZJF, ki določa, da mora občina izvajati nadzor nad poslovanjem in zadolževanjem pravnih oseb.
Vljudno vas vabimo, da oddate ponudbo.
POVABILO SE NANAŠA NA:
NAROČNIK PREGLEDA:
Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija
REVIDIRANEC IN PLAČNIK PREGLEDA:
Komunala komunalno podjetje Idrija d.o.o., Carl Jakoba ulica 4, 5280 Idrija
PRAVNA PODLAGA ZA PREGLED:
71. in 72. člen Zakona o javnih financah (Uradni list RS, št. 11/11 – UPB, 14/13 – popr., 101/13, 55/15 – ZFisP, 96/15 – ZIPRS1617 in 13/18)
VRSTA PREGLEDA:
Po vsebini gre za pregled poslovanja javnega podjetja, katerega ustanoviteljici sta Občina Idrija in Občina Cerkno. Potrebno je izvesti posle revizijske narave, na podlagi katerih bo izbrani izvajalec naročniku poročal o dejanskih ugotovitvah. Dejanske ugotovitve se morajo nanašati na vprašanja, ki jih je določil naročnik ter na morebitne druge ugotovitve, ki sicer niso vključene v vprašanja, a bi ustanovitelj moral biti z njimi seznanjen zaradi popolnega vpogleda v poslovanje in finančno situacijo družbe.
PREDMET NAROČILA:
Pregled poslovanja družbe v letu 2018 v obsegu, kot ga določajo naslednja revizijska vprašanja:
1. Kateri so glavni razlogi za slab poslovni rezultat družbe v letu 2018?
2. Kateri so glavni razlogi za poslabšanje poslovnega rezultata v primerjavi z letom 2017?
3. Ali so pripravljeni trije elaborati (za oblikovanje cen storitev vodooskrbe, za oblikovanje cen odpadkov ter za oblikovanje cen odvajanja in čiščenja odpadne vode) v vseh pomembnih pogledih primerni za sprejem na občinskem svetu ter odraz poslovanja v letu 2018?
4. Ali so izplačila direktorju v letu 2018 in 2019 skladna z veljavnimi predpisi?
5. Ali družba pri svojem poslovanju dosledno spoštuje pravila javnega naročanja, kot jih določa ZJN-3?
Pregled poslovanja družbe v obdobju 01.01.2019-30.04.2019, v obsegu, kot ga določajo naslednja revizijska vprašanja:
1. Ali je družba na dan 30.04.2019 likvidna in solventna ter sposobna tekočega poravnavanja obveznosti?
2. Ali ima družba na dan 30.04.2019 zagotovljena zadostna in ustrezna denarna sredstva rezervnega sklada, oblikovanega v okviru upravljanja večstanovanjskih objektov?
VRSTA POSTOPKA:
Evidenčno javno naročilo – zbiranje ponudb.
POGOJ ZA PRIZNANJE USPOSOBLJENOSTI:
1. Ponudnik mora biti vpisan v registru revizijskih družb, ki ga vodi Agencija za javni nadzor nad revidiranjem ALI v registru izvajalcev notranjerevizijskih storitev, ki ga vodi MF, Urad za nadzor proračuna
Dokazilo: izjava ponudnika
2. Ponudnik ni na seznamu gospodarskih subjekov z negativnimi referencami, ki ga na podlagi ZJN-3 vodi MJU, Direktorat za javno naročanje.
Dokazilo: izjava ponudnika
3. Ponudnik ni na seznamu oseb, ki ne smejo poslovati z občino na podlagi določb 35. in 36. člena ZIntPK
Dokazilo: izjava ponudnika
4. Ponudnik ima na dan oddaje ponudbe plačane vse davke in prispevke oziroma davčni dolg ni višji od 50,00 EUR
Dokazilo: izjava ponudnika
5. Zakoniti zastopnik ponudnika in vodja pregleda ne smeta biti kaznovana ali v kazenskem postopku
Dokazilo: potrdilo o nekaznovanosti zakonitega zastopnika in potrdilo o nekaznovanosti vodje pregleda ALI izjavo obeh, da sme naročnik te podatke pridobiti sam
6. Ponudnik ali njegov zakoniti zastopnik v zadnjih 5 letih nista poslovala z družbo Komunala Idrija d.o.o.
Dokazilo: izjava ponudnika, izjava zakonitega zastopnika
7. Vodja pregleda mora imeti naziv pooblaščeni revizor ali preizkušen notranji revizor.
Najmanj eden od članov revizijske skupine mora imeti univerzitetno izobrazbo ekonomske, najmanj eden od članov revizijske skupine pa univerzitetno izobrazbo pravne smeri.
Dokazilo: podatki o vodji pregleda ter članih revizijske skupine in njihovi formalni izobrazbi
8. Niti vodja pregleda niti ostali člani revizijske skupine niso v zadnjih 5 letih odplačno ali kako drugače sodelovali z revidirancem, niti niso v sorodstvenem razmerju z nobenim od zaposlenih pri revidirancu.
Dokazilo: izjava vodje pregleda, izjava vsakega od članov
9. Vodja pregleda mora izkazati najmanj 3 reference s področja pregleda poslovanja javnih komunalnih podjetij po ZJF v zadnjih 3 letih, to je v obdobju od 10.05.2016 do 10.05.2019. Kot reference se ne štejejo revizije računovodskih izkazov po Zakonu o revidiranju.
Dokazilo: seznam referenc vodje pregleda
NAČIN IN ROK ZA PREDLOŽITEV PONUDBE:
Ponudbe je potrebno poslati pisno, v zaprti kuverti na naslov:
Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija.
Na kuverti mora biti navedeno: NE ODPIRAJ – PONUDBA ZA PREGLED JP
Odpiranje ponudb bo potekalo javno dne 21.05.2019 ob 12:00 uri, pri čemer pa se zapisnika o odpiranju ponudb ne bo pripravljalo. O izbiri bosta obveščena le najugodnejši ponudnik in revidiranec. Naročnik si pridržuje pravico, da ne izbere nobene ponudbe.
OSTALI ELEMENTI PONUDBE:
V ponudbeni ceni morajo biti vključeni tudi stroški predstavitve poročila oziroma ugotovitev pristojnemu odboru Občinskega sveta ter na Občinskemu svetu Občine Idrija. Ti stroški morajo biti navedeni ločeno, saj bo plačnik teh stroškov Občina Idrija.
Ponudnik mora (poleg dokazil, vezanih na izpolnjevanje pogojev) priložiti še:
MERILO ZA IZBOR:
Izbran bo ponudnik, ki bo ponudil najcenejšo ponudbo. Merilo je najnižja cena brez DDV.
Skupna ponudbena cena v nobenem primeru ne sme preseči 20.000 EUR brez DDV.
POROČILO O OPRAVLJENEM PREGLEDU:
Poročilo mora biti izdano v elektronski obliki ter v treh originalnih natisnjenih izvodih
Imeti mora tudi povzetek ter priporočila naročniku ter priporočila družbi za izboljšanje poslovanja.
PRIČETEK DEL:
Z delom je potrebno pričeti takoj po prejemu naročila.
Naročilo bo oddano v roku 3 dni po izteku roka za prejem ponudb.
ROKI ZA PREDLOŽITEV PREDLOGA POROČILA IN KONČNEGA POROČILA:
Predlog poročila mora biti izdan (in poslan naročniku in revidirancu) najkasneje do petka, 14.06.2019.
Najkasneje v sredo, dne 19.6. bo na sedežu naročnika organiziran razčiščevalni sestanek, na katerega bo vabljen tudi revidiranec.
Končno poročilo mora biti izdano najkasneje v petek, 21.6.2019 do 8h.
Dodatna pojasnila v zvezi s ponudbo lahko ponudniki dobijo pri Gregorju Prezlju (05 37 34 520, gregor.prezelj@idrija.si) ter Margeriti Strnad Kos (05 37 34 518, margerita.strnad@idrija.si), vsak dan med 8. in 15. uro, v petek do 12.30.