Na podlagi 58. člena Zakona o javnih uslužbencih (Uradni list RS, št. 63/07-UPB3, 65/08, 69/08 -ZTFI-A, 69/08 - ZZavr-E, 40/12 – ZUJF, 158/20 – ZIntPK-C, 203/20 – ZIUPOPDVE, 202/21 – odl. US in 3/22 – ZDeb; v nadaljevanju: ZJU), Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija, objavlja javni natečaj za zasedbo prostega uradniškega delovnega mesta na položaju
VODJA MEDOBČINSKEGA INŠPEKTORATA IN REDARDSTVA
(m/ž) za nedoločen čas, s polnim delovnim časom
Delovno mesto Vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva je uradniško delovno mesto na položaju, ki se opravlja v nazivu Inšpektor višji svetnik.
Poleg splošnih pogojev, ki jih urejajo predpisi s področja delovnega prava, morajo kandidati izpolnjevati še naslednje pogoje:
- najmanj univerzitetno ali visoko strokovno izobrazbo s specializacijo oziroma magisterijem /druga stopnja
- najmanj 7 let delovnih izkušenj,
- opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv (če ga izbrani kandidat nima, ga bo moral opraviti v enem letu od zaposlitve),
- strokovni izpit za inšpektorja (če ga izbrani kandidat nima, ga bo moral opraviti v šestih mesecih od dneva zaposlitve),
- državljanstvo Republike Slovenije,
- vozniški izpit B kategorije,
- ne smejo biti pravnomočno obsojeni zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti in ne smejo biti obsojeni na nepogojno kazen zapora v trajanju več kot šest mesecev,
- zoper njih ne sme biti vložena pravnomočna obtožnica zaradi naklepnega kaznivega dejanja, ki se preganja po uradni dolžnosti.
Kot delovne izkušnje se šteje delovna doba na delovnem mestu, za katero se zahteva ista stopnja izobrazbe in čas pripravništva v isti stopnji izobrazbe, ne glede na to, ali je bilo delovno razmerje sklenjeno oziroma pripravništvo opravljeno pri istem ali pri drugem delodajalcu. Za delovne izkušnje javnih uslužbencev se štejejo tudi delovne izkušnje, ki jih je javni uslužbenec pridobil z opravljanjem del na delovnem mestu, za katero se zahteva za eno stopnjo nižja izobrazba, razen pripravništva v eno stopnjo nižji izobrazbi. Kot delovne izkušnje se upošteva tudi drugo delo na enaki stopnji zahtevnosti, kot je delovno mesto za katero oseba kandidira, pri čemer se upošteva čas opravljanja takega dela in stopnja izobrazbe. Delovne izkušnje se dokazujejo z verodostojnimi listinami, iz katerih sta razvidna čas opravljanja dela in stopnja izobrazbe.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo, ali ima opravljeno obvezno usposabljanje za imenovanje v naziv. V nasprotnem primeru bo moral kandidat najpozneje v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi opraviti usposabljanje, na katero ga bo napotil predstojnik v skladu s prvim odstavkom 89. člena ZJU.
Pri izbranem kandidatu se bo preverjalo ali ima opravljen strokovni izpit za inšpektorja. Izjemoma se za inšpektorja ob sklenitvi delovnega razmerja lahko imenuje tudi oseba, ki nima strokovnega izpita za inšpektorja, vendar mora ta izpit opraviti najkasneje v šestih mesecih od dneva imenovanja za inšpektorja, kot to določa 12. člen Zakona o inšpekcijskem nadzoru (Uradni list RS, št. 43/07 – uradno prečiščeno besedilo in 40/14).
Delovno področje:
- vodi in organizira opravljanje nalog skupne občinske uprave Medobčinski inšpektorat in redarstvo,
- opravljanje nalog inšpekcijskega nadzorstva iz pristojnosti nadzora,
- vodenje postopkov in izrekanje ukrepov na področju najzahtevnejših in specializiranih nalog inšpekcijskega nadzorstva v skladu z zakonom o inšpekcijskem nadzoru, zakonu o splošnem upravnem postopku in drugimi predpisi,
- kot pooblaščena uradna oseba prekrškovnega organa vodenje in odločanje v prekrškovnih zadevah iz področja inšpekcije in področja redarstva,
- vlaganje kazenskih ovadb za kazniva dejanja na področju nalog inšpekcijskega nadzorstva;
- samostojno oblikovanje poročil o stanju na področju dela skupne občinske uprave,
- vodenje predpisanih in internih evidenc s področja nadzora inšpekcijskega organa
- oblikovanje navodil, izvajanje in poročanje o nalogah s področja dela skupne uprave;
- sodelovanje v projektnih enotah, odborih, medresorskih in drugih komisijah s področja dela inšpekcijskega organa;
- načrtovanje akcij s področja dela organa ter poročanje o delu organa – ocena stanja oziroma dela inšpekcijskega organa;
- delo v izpitnih komisijah inšpekcijskega organa ali ministrstva;
- priprava letnega poročila s področja dela organa ter drugih poročil – ocen o stanju na področju dela skupne občinske uprave
- strokovni nadzor nad delom delavcev notranje organizacijske enote.
- opravljanje drugih nalog iz pristojnosti po odredbi županov
Posebna pooblastila in odgovornosti:
- pooblastila za inšpektorja
Prednost pri izbiri bodo imeli kandidati:
- z obvladovanjem uporabe računalniških programov in orodij: Word, Excel, internet,
- z uporaba programov za vodenje dokumentarnega gradiva in program za vodenje prekrškovnih postopkov.
Prijava mora vsebovati podpisano:
1. v celoti izpolnjen in podpisan obrazec »Prijava za delovno mesto Vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva«;
2. podpisano izjavo o resničnosti podatkov in izpolnjevanju pogojev.
Zaželeno je, da prijava vsebuje tudi kratek življenjepis ter da kandidat v njej poleg formalne izobrazbe navede tudi druga znanja, sposobnosti in veščine, ki jih je pridobil.
Strokovna usposobljenost kandidatov se bo presojala na podlagi navedb v prijavi, priloženih pisnih izjav in razgovora ter s pisnim oziroma praktičnim preverjanjem kandidatovega znanja, v kolikor bo to potrebno.
Kandidati, ki ne bodo izpolnjevali natečajnih pogojev, se v skladu z 21. členom Uredbe o postopku za zasedbo delovnega mesta v organih državne uprave in v pravosodnih organih (Uradni list RS, št. 139/06 in 104/10) ne bodo uvrstili v izbirni postopek.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in šestmesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo imenovan v naziv podsekretar.
Izbrani kandidat bo delo opravljal na območju Občine Idrija in Občine Cerkno, s sedežem v uradnih prostorih Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Idrija in Cerkno Mestni trg 1, 5280 Idrija.
Kandidat naj vlogi priloži prijavo v pisni obliki, ki jo pošlje v zaprti ovojnici z označbo: »Za javni natečaj za delovno mesto »Vodja Medobčinskega inšpektorata in redarstva« na naslov: Občina Idrija, Mestni trg 1, 5280 Idrija, v roku 8 dni od objave na spletni strani Občine Idrija: www.idrija.si.
Če je prijava poslana po pošti, se šteje, da je pravočasna, če je oddana na pošto priporočeno najkasneje zadnji dan roka za prijavo. Za pisno obliko prijave šteje tudi elektronska oblika, poslana na elektronski naslov obcina.idrija@idrija.si, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom. V primeru posredovanja prijave v elektronski obliki se v zadevo sporočila navede označbo kot je navedena zgoraj.
Informacije o izvedbi javnega natečaja lahko dobite na tel. št. 05 37 34 502, pri Poloni Lapanja, Oddelek za splošne in pravne zadeve.
Obvestilo o končanem izbirnem postopku bo objavljeno na spletnih straneh Občine Idrija.
V besedilu javnega natečaja uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženski in moški spol.
Številka: 110-0001/2025-1
Idrija, dne 7. 5. 2025
OBČINA IDRIJA
Župan
TOMAŽ VENCELJ