- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Občina Idrija se pripravlja na reorganizacijo občinske uprave, podlaga spremembam pa bo poseben odlok o organizaciji in delovnem področju občinske uprave, ki ga je na torkovi seji v prvem branju že potrdil idrijski občinski svet.
Odlok predvideva spremembo sedaj enovite občinske uprave, in sicer tako, da bi se organizirala v oddelke, pristojne za izvajanje posameznih sklopov nalog, tako kot je delovala že pred leti..
Predlagana je uvedba petih oddelkov, ki bi pokrivali temeljna področja delovanja občine, to bi bili oddelki za: splošne in pravne zadeve, družbene dejavnosti, investicije in gospodarstvo, urejanje prostora in varstvo okolja ter finance in računovodstvo.
Reorganizacija oziroma vzpostavitev nove organizacijske strukture naj bi zagotavljala učinkovito izvrševanje zakonsko predpisanih in drugih zastavljenih nalog brez podvajanj med posameznimi oddelki in z lažjim razporejanjem nalog med uslužbenci, omogočala naj bi tudi večjo specializacijo posameznih javnih uslužbencev. Dokument omogoča tudi ustanovitev projektnih enot ter delovnih skupin.
Odlok predvideva, da bi se naloge občinskega inšpektorja in občinskega redarstva izvajale v okviru skupnega organa - Medobčinskega inšpektorata in redarstva občin Idrija in Cerkno.
Metka Rupnik
(Vir: Občina Idrija)