- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Zavod za turizem Idrija je lani nadaljeval z razvojem kolektivne blagovne znamke Geopark Idrija – Idrija izbrano, ki ima vlogo povezovanja lokalnih ponudnikov in skupnega predstavljanja široke palete kakovostnih izdelkov, pridelkov in storitev ponudnikov na Idrijskem preko certificiranja.
Danes je certifikat odličnosti za leto 2019 pridobilo 23 ponudnikov, ki so ponudili 50 rokodelskih in 23 prehranskih izdelkov, tri jedi, ponujene na gostinski način, in štiri turistične programe. Ponudnikom je certifikate Idrija izbrano, po katerih lahko prepoznate produkte kolektivne blagovne znamke, v Hotelu Jožef v Idriji podelil župan Občine Idrija Tomaž Vencelj.
Kot je povedala Valerija Verhovnik, direktorica Zavoda za turizem Idrija, kjer koordinirajo vse aktivnosti, povezane s kolektivno blagovno znamko, bo razpis za pridobitev certifikata objavljen tudi v letu 2020. Med letom pa bodo ponudnikom in potencialnim ponudnikom ponudili svetovanje in promocijsko podporo.
Ocenjevanje kandidatov za leto 2019 je izvajala zunanja strokovna komisija: rokodelske izdelke so preverjali prof. dr. Janez Bogataj, dr. Tanja Lešnik Štuhec in Cveto Koder, kakovost izdelave čipke pri izdelkih, ki vključujejo klekljano čipko, pa je preverjala učiteljica Čipkarske šole Idrija Katarina Mlakar. Prehranske izdelke ter jedi in pijače, postrežene na gostinski način, je poleg prof. dr. Janez Bogataja in dr. Tanje Lešnik Štuhec, ocenjeval še Franci Jezeršek iz Hiše kulinarike Jezeršek, turistične programe pa Ilona Stermecki s turistične agencije Vandrovček.
Mirjam Debevc, Jasna Kofol