- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Te dni je izšla obsežna monografija o kolektivnih blagovnih znamkah, ki so že vzpostavljene na Slovenskem. Publikacija predstavlja pomen in način vzpostavljanja kolektivnih blagovnih znamk na terenu, načine spremljanja kakovosti izdelkov v okviru blagovne znamke in njihov učinek na potrošnika. V monografiji je predstavljena tudi kolektivna blagovna znamka Idrija izbrano.
V publikaciji avtorice Tanje Lešnik Štuhec z naslovom Podeželje in razvoj gastronomije so predstavljena znanstvena izhodišča in pomen vzpostavljanja teritorialnih kolektivnih blagovnih znamk po modelu Izvorno slovensko za razvoj slovenskega podeželja ter gradnje gastronomskega turizma, ki temelji na kratkih dobavnih poteh od njive do krožnika in vzpostavlja sistem kakovosti in izvora živil ter gradiv tudi za vse spremljajoče dejavnike, ki družno gradijo gastronomsko podeželsko turistično destinacijo.
Model temelji na sistematičnem povezovanju, gradnji sistema ocenjevanja in vizualne podobe kolektivne blagovne znamke, usposabljanju, svetovanju, ocenjevanju kakovosti, podeljevanju pravice do uporabe certifikata, vzpostavljanju sistema trženja, prodaje, logistike in zagotavljanja nenehne kakovosti skozi načrtovano spremljanje kakovosti in izvora produktov.
V monografiji je podrobno opisana tudi kolekticna blagovna znamka Idrija izbrano z izjavami njenih ambasadorjev: Tine Podobnik, direktorice Kmetijsko gozdarske zadruge Idrija, Urške Jurič - Mešani občutki; Saše Pečelin, direktorice Hotela Jožef, Lare Lapajne Golob iz Dežele doživetij Log ter Tilna Božič, predstavnika organizatorjev Praznika idrijskih žlikrofov.
Monografija, ki je dobra popotnica za Slovenijo kot evropsko gastronomsko regijo leta 2021, je izšla v spletni različici, v kratkem pa bo tudi v obliki knjižne publikacije.
Metka Rupnik
Foto: visit-idrija