- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
V množici številnih dogodkov, ki navidezno združujejo Slovenijo in njeno identiteto, je skoraj neopazno mimo odbrzel prvi korak k združitvi kolektivnih blagovnih znamk, oblikovanih po modelu Izvorno slovensko, se povezujejo v mrežo. Ta ima 12 ustanovnih partnerjev, od tega 11 znamk in podjetje Provital. Glavni namen je doseči boljšo informiranost in ozaveščanje javnosti o pomenu lokalno pridelane in predelane hrane, storitev in doživetij, s čim manjšim ogljičnim odtisom.
Mrežo kolektivnih blagovnih znamk, oblikovanih po modelu Izvorno slovensko podjetja Provital, so vzpostavili na nedavnem spletnem dogodku.
"Kolektivne blagovne znamke so v zadnjih 10 letih postale pomembno orodje razvoja podeželja v pametne ruralne destinacije s kreativnimi in uspešnimi ponudniki ter povezovalci, najpogosteje destinacijskimi organizacijami," so ocenili v podjetju.
V mrežo so se vključile znamke Bohinjsko/From Bohinj, Okusi Rogle, Dobrote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slovenija, Okusiti Laško, Blejski lokalni izbor, Sevnica Premium, Naše najboljše in Iz Doline Soče.
"Glavni namen mreže je doseči boljšo informiranost in ozaveščanje vseh javnosti o pomenu lokalno pridelane in predelane hrane storitev in doživetij, s čim manjšim ogličnim odtisom, ter posledično večjo povezano prodajo po cenah, ki so skladne s pričakovanji ozaveščenih kupcev," so navedli.