- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
V mesecu novembru bodo družbena omrežja Zavoda ID20 v znamenju kampanje #ZgodbeIdrije. Predstavili bodo zgodbe mladih in starejših, ki občino Idrija vidijo kot kreativno in ustvarjalno območje, z bogato kulturno dediščino in potencialom za bogat razvoj in kreativno prihodnost.
V zadnjih mesecih so na zavodu v okviru dveh projektov, Nomadland in Common Good opravili številne pogovore in intervjuje s kreativnimi posamezniki v občini Idrija. V Zavodu ID20 namreč tako predstavljajo zgodbe posameznikov, ki krojijo (ali pa še bodo) družbeno življenje na območju Idrije in okoliških vasi.
Čeprav sta projekta Common Good in Nomadland po usmeritvi precej raznolika, prvi namreč v ospredje postavlja posameznike in društva, ki ohranjajo bogato kulturno dediščino našega območja, drugi pa podeželje in občino Idrija vidi kot potencialno območje za privabljanje digitalnih nomadov, pa ju tudi marsikaj povezuje. In to so zgodbe. Na Zavodu menijo, da je kraj privlačen, če ponudi zanimive zgodbe, ki vključujejo lokalno skupnost ter še posebej mladi, ki na tem območju želijo razviti korenine. To pa je tudi skupna tematika njihove kampanje #ZgodbeIdrije.
V kampanji #ZgodbeIdrije bodo predstavili tako znane kot tudi manj znane mojstre, ki nadaljujejo bogato poreklo kulturne dediščine Idrijskega. Odpravili so se v delavnice, jih spraševali, zakaj so se odločili, da se ukvarjajo s kulturno dediščino, ali pa jih posneli med njihovim delom. Objavili bodo tudi povzetke delavnic, ki so jih izpeljali in omogočajo, da mojstri in mojstrice svoje delo predstavijo tudi širši javnosti. Sočasno pa predstavljamo tudi 5 mladih, ki svoje prihodnje življenje vidijo v Idriji. Zato vas na Zavodu ID20 vabijo, da spremljate njihova družabna omrežja, kjer bodo predstavili #ZgodbeIdrije.