- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Včeraj je potekala 11. redna seja Občinskega sveta Občine Idrija, na kateri je bilo tokrat sedem točk dnevnega reda, zato je ostalo tudi nekaj več časa za svetniška vprašanja in pobude.
Po zaključenem razpisu za delovno mesto ravnatelja idrijske osnovne šole so se svetniki na včerajšnji seji seznanili s kandidatko za ravnateljico Osnovne šole Idrija, Ivico Vončina, ki to funkcijo sicer opravlja že 10. leto. Podali so pozitivno mnenje k imenovanju in ravnateljici zaželeli uspešno delo. Odločali so tudi o imenovanju dveh predstavnikov Občine Idrija v Svet zavoda Zdravstveni dom Idrija, kamor so imenovali Bogdana Tušarja in Klavdijo Kobal Straus.
V nadaljevanju seje so ravnateljice osnovnih šol in vrtca pripravile predstavitev o aktivnostih šol na področju medvrstniškega nasilja. Predstavitev je izvedla ravnateljica OŠ Črni Vrh, Karmen Simonič Mervic, ki je poudarila, da sta šola in vrtec varen prostor. Na šolah so naredili pregled nekaterih dejavnikov, s katerimi bi lahko ocenili stopnjo nasilja, in ugotovili so, da je tovrstnih pojavov relativno malo. Opažajo porast nekaterih oblik nasilja in odklonskega slabega vedenja, ki jih rešujejo v sodelovanju s starši.
Sledila je prva obravnava sprememb in dopolnitev odloka o krajevnih skupnostih, kjer gre za predvsem za določitev nove formule za izračun sredstev, ki jih iz proračuna prejmejo posamezne KS. Po novem predlogu bi KS prejele dodatna sredstva za stroške prostorov in sejnine, ki pa bi se lahko porabila tudi za druge dejavnosti in vlaganja. Po krajši razpravi so svetniki predlog v prvi obravnavi potrdili.
Nato so v prvi obravnavi odločali tudi o pravilniku o zagotavljanju sredstev in pogojev za delo članov Občinskega sveta, po katerem bi se zagotovila sredstva v enaki višini za vsakega člana sveta, ki bi tako imeli na voljo določena sredstva za svoje delovanje (izobraževanja, svetovanja, materialni stroški, najemi prostorov ipd.). Ta sredstva bi lahko porabili ali ne, poraba pa bi bila izvedena s ponudbo izvajalca in naročilnico s strani občine po pravilih javnega naročanja. Sledila je krajša razprava, po kateri je bil predlog z nekaterimi pripombami potrjen.
V zadnji točki dnevnega reda so odločali še o spremembah pravilnika o enkratni denarni pomoči ob rojstvu otroka, kjer je šlo za nekaj sprememb v obliki vloge, poleg tega pa so vsi podprli predlog, da se višina denarne pomoči s sedanjih 200 EUR dvigne na 300 EUR.
Sledila so vprašanja in pobude svetnikov. Člani sveta so jih kar nekaj podali pisno pred sejo in na večino so bili že podani pisni odgovori, podana pa je bila pobuda, da se tak postopek v prihodnje čim bolj upošteva, saj se tako lažje poda utemeljen odgovor. Župan je predstavil odgovor glede novih luči na glavnem mestnem trgu, ki že od vsega začetka ne nudijo dovolj svetlobe, da bi lahko trg dobil uporabno dovoljenje. Nov model luči, ki bodo nameščene kmalu, je bil potrjen s strani Marka Lavrenčiča, ki je pri projektiranju trga sodeloval z arhitektom Podrecco in so usklajene s projekti, bodo pa zagotavljale zadostno osvetljenost trga.
Svetniki so razpravljali še o urejenosti mesta Idrija, parkiranju, različnih cenah obrokov v šolah v občini ter o sredstvih, namenjenih za preplastitev cest oziroma, kako se razporejajo. Izpostavljeno je bilo tudi, da bi morali biti občani bolje seznanjeni o dostopnosti do primarnih zdravstvenih storitev. Svetniki so opozorili še na nekaj lokacij, kjer bi bile potrebne izboljšave oziroma investicije: razsvetljava v Mejci, ureditev parkirišča ob stadionu in nekaterih pločnikov, parkirišče pri zdravstvenem domu, bankomat v Spodnji Idriji (kjer je prišlo do dviga cene, včeraj pa je bil izveden ogled primerne lokacije), pot ob Rakah, obnova kulturne dvorane v Črnem Vrhu, postavitev polnilnic za električna vozila in drugo. Podana je bila tudi pobuda o ureditvi drevoreda ob kolesarski poti do Podroteje. Izraženo je bilo nezadovoljstvo nad urejanjem državne ceste skozi Zalo, neureditvijo krožnega križišča v Godoviču in tem, da nekaterih investicij izvajalci ne zaključijo v predvidenem roku. Podano je bilo vprašanje o nudenju oziroma izgradnji cenejših stanovanj za mlade, kjer je župan podal pojasnilo, da med zasebnimi investitorji žal ni zanimanja za izgradnjo stanovanj, občina pa ima pripravljenih nekaj projektov, za katere bomo poskusili kandidirati na čim več razpisih. Natančneje si o svetniških pobudah in vprašanjih oziroma odgovorih nanje lahko preberete na spletni strani (na zavihku Organi občine – Občinski svet), ko bodo pripravljeni pisni odgovori in bo objavljen tudi zapisnik seje.