- O OBČINI
- OBČINSKA UPRAVA
- ORGANI OBČINE
- E-OBČINA
- NOVICE IN OBJAVE
- KONTAKTI
- TURIZEM
Včeraj je v sejni sobi potekala 12. seja občinskega sveta, ki je zaradi vsebinsko obsežnih točk na dnevnem redu trajala več kot 5 ur. Po nekoliko dopolnjenem dnevnem redu so se svetniki najprej seznanili s poročili javnih zavodov za leto 2023 in odločali o izplačilu uspešnosti vodjem teh zavodov.
V začetku je delovanje Zdravstvenega doma Idrija v lanskem letu predstavil direktor, ki je pojasnil, da so uspeli stabilizirati delo ambulant družinske medicine, uspeli zadržati referenčne ambulante, vzpostavili nov program za duševno zdravje otrok in mladostnikov, pri rentgenu pa ni čakalnih vrst. Na drugi strani težavo predstavljajo vedno daljše čakalne vrste na fizioterapiji in manjkajoč kader v ginekološki ambulanti. V razpravi je svetnikom pojasnil še, da so razpisane tudi štipendije za bodoči zdravstveni kader, vendar zanimanja zanje žal ni, sta pa v postopku rotacije dve zdravnici iz tujine in ena naj bi še letos začela opredeljevati nove paciente.
Sledila je predstavitev poročila vrtca, kjer so se lani soočali s finančnim primanjkljajem, zdaj pa poslujejo stabilno, čakalnih vrst za vpis v vrtec naj v naslednjem šolskem letu ne bi bilo. Zatem so bila na vrsti poročila o delu osnovnih šol v Idriji, Spodnji Idriji in Črnem Vrhu. Šole delajo dobro in se trudijo sodelovati v dodatnih projektih, težavo pa predstavlja integracija priseljenskih otrok ter vsesplošno pomanjkanje strokovnega kadra. V nadaljevanju je poročilo predstavila ravnateljica glasbene šole, ki je izpostavila predvsem prostorsko problematiko, nato pa v. d. direktorice Mestne knjižnice in čitalnice Idrija, ki posluje v skladu z načrtom. Sledilo je še poročilo direktorja Mestnega muzeja Idrija, ki je omenil lanskoletno 70. obletnico muzeja, v okviru katere je bil muzejski program še obogaten. V razpravi so svetniki spraševali še o potencialnem povezovanju z vojnim muzejem, o problematiki upada najavljenih skupin, ki je povezana tudi s pomanjkanjem gostinske ponudbe, ter o omejitvah pri urejanju prostorov, ki so povezani z zaščitenim statusom objektov Unescove dediščine. Kot zadnje je poročilo predstavila še direktorica Zavoda za turizem, v razpravi pa so se prisotni dotaknili težav z namestitvenimi in gostinskimi kapacitetami ter priprave nove turistične strategije za občino Idrija. Svetniki so še potrdili izplačilo delovne uspešnosti za vodje zavodov, ki so izpolnjevali pogoje za izplačilo.
V nadaljevanju je Jožica Lazar iz Idrijsko-Cerkljanske razvojne agencije pojasnila namen in cilje občinske celostne prometne strategije, ki jo je potrebno pripraviti, da bi se lahko v nadaljevanju kandidiralo na razpisih za trajnostno mobilnost. Strategija mora biti pripravljena v roku enega leta.
Sledili sta drugi obravnavi odloka o krajevnih skupnostih in pravilnika o plačah, plačilih in drugih prejemkih občinskih funkcionarjev, članov delovnih teles OS in drugih organov. Do drugega branja so bile upoštevane do sedaj podane pripombe, na oba dokumenta pa je bilo s strani Liste Odgovorni za občino Idrija, Statutarno-pravne komisije in župana podano nekaj amandmajev, o katerih so svetniki razpravljali in nato o njih odločali. Tako odlok in pravilnik sta bila z nekaterimi amandmaji nato sprejeta.
Svetnikom je v nadaljevanju Margerita Strnad Kos predstavila glavne spremembe oziroma prerazporeditve v predlogu rebalansa proračuna. Nekatere investicije se zamikajo, povečujejo se socialni transferji, dodana pa je bila tudi nova postavka za decembrske prireditve, ki bodo na ta način lahko še dodatno popestrile veseli december. Svetniki so med drugim opozorili na premalo razvojno naravnan proračun, rebalans pa z glasovanjem potrdili.
Sledila sta še kratka predstavitev letnega programa za mlade ter pojasnilo o nekaterih premoženjsko-pravnih zadevah.
V zaključku je župan svetnike seznanil o imenovanju novega podžupana Tomaža Kavčiča, ki se je tudi na kratko predstavil in svetnikom pojasnil glavne prioritete svojega delovanja. Zaradi dolžine seje tokrat svetniki niso podajali vprašanj in pobud in bodo to storili na prihodnji seji ali pisno.